آخرین اخبار
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
بازدید:۳۷۰
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری متهمان اصلی کلاهبرداری و پولشوئی ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خبرداد.
کد خبر : ۴۴۲۳۲

به گزارش صد  آنلاین، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری با اشاره به دستگیری ۵ عامل کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیارد ریالی در توضیح این خبر بیان داشت: با دریافت چندین شکایت از شهروندان و تجمیع پرونده‌های مشابه مشخص شد که تعدادی افراد با همکاری یکدیگر با شیوه و شگرد فروش خودروهای صفر کیلومتر به قیمت کارخانه از شهروندان مبالغی را اخذ کرده و سپس متواری شده‌اند.

 

 

 


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ۲ تن از اعضای این باند که در اخذ وجوه از شهروندان و تبدیل این وجوه به ارزهای خارجی با متهم اصلی پرونده همکاری داشتند در مخفیگاهشان دستگیر شدند بیان داشت: تحقیقات کارآگاهان نشان از این داشت متهم اصلی پرونده به همکاری یکی از دوستانش پس از کلاهبرداری با استفاده از گذرنامه جعلی به خارج از کشور عزیمت و درصدد ورود به کشور است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران یادآور شد: با رصدهای اطلاعاتی هنگامی که متهم از طریق مرز زمینی قصد ورود به کشور داشت به همراه همدستش دستگیر و در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان متهم پنجم پرونده که نقش مؤثری در متواری کردن متهمان اصلی داشت در مخفیگاهش در محدوده میدان فردوسی تهران دستگیر شد.

سرهنگ افشاری تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به همکاری با یکدیگر و ارتکاب ۱۳۷ فقره کلاهبرداری به شیوه فروش خودرو به قیمت کارخانه اعتراف کردند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها